Subject: AS Liwathon E.O.S. Pakterminal käitamisloa nr OKK-20-11 teabelehe edastamine
From: "Ave Jalakas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 14:56:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp Viimsi Vallvalitsus ja Päästeamet

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) edastab teadmiseks 
14.04.2025 kooskõlastatud AS-i Liwathon E.O.S. (registrikood 10715645) 
tähtajatu kemikaali käitamisloa nr OKK-20-11 Pakterminali uuendatud 
teabelehe (vastavalt KemS § 23 lg 7).

Ettevõtte Pakterminal on A-kategooria suurõnnetusohuga käitis, mis asub 
Harjumaal, Viimsi vallas, Muuga külas, Lasti tee 20 kinnistul 
(katastritunnus 89012:001:0100; kinnistu number 142402).

Lugupidamisega

	 Ave Jalakas
Tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 620 1753 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn